Radera från facebook...?

Snark.
Somnade på balkongen mitt under tvätttiden.
Tack och lov så var det inte så mycket i dag att jag ändock hann.
Har nu precis kommir hem från stallet.
Tog in sötnosarna så de slipper knotten och andra bugs som jäklas.

Nu blir det soffan.
Lite hallonkräm och sen sova.
Orkar inte mer i dag.

Hoppas ni får en lovely fredagskväll.
Kramar

Ps.
En liten fundering.
Bara för att man är oense med någon
så behöver väl inte de betyda att man utesluter någon ur ens liv?
Ta facebook som ett litet exempel.
Måste man ta bort "vänner" bara för att man inte umgås just nu?
 En gång gjorde man ju det och det betyder ju något.
 I allafall i min värld.
 Så då kan man väl fortfarande prata?
Eller måste man snacka skit om folk bara för att man inte umgås längre?
Om ni vill ha det så...så varsågoda men jag kommer inte snacka illa om någon,
det får ni ha för er själva.
Bara en liten tanke som jag kom på.
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0