Jobbe....

Ok.
Jag sov inte en blund i natt.
Har legat som en propeller i sängen och grubblat på allt.
Men mest var det ekonomi.
Hatar att ha det hängandes på mina axlar.
Men nu har jag fixat lite
och ska snart fixa lite till och sen är det bara
och hålla tummarna för att det ska gå vägen
 för då kan jag släppa en hel del bekymmer.
Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!!!

Var segt att gå upp ur sängen
men lyckades få på mig kläder
 och väcka Grynet och sedan åkte vi till Heden
och arbetade lite.
Körningen gick superbra förutom att lilla fröken
aldrig har sett en blå cykel i hela sitt liv;-)
Hon var helt livrädd och skulle fly från den
 trots att det stod helt stilla, lutad mot ett träd.
Man kan undra vilka spöken hon hade i sitt huvud
som härjade hej vilt för hon var skogstokig mellan varven.
Hem kom vi i af och vi jobbade på bra på rakbanan mellan tokerierna.

Det känns i kroppen att jag inte är frisk men det var ändå skönt att komma ut lite även om jag är helt slut nu.
Det var de värt!!

Nu ska jag äta lite frukost och duscha.
Thomas och jag ska laga mat tillsammans i dag
och vid 18-tiden kommer Pillan hit med Petra
 som ska bo hos oss under löpet
så att inte pojkarna ska uppvakta henne alltför mycket.
Så förhoppningsvis så lugnar sig pojkarna
när flickan lämnat huset så de inte gör sin matte skogstokig;-)

Vad gör ni en måndag som denna?
Har ni samlar krafter under helgen så ni är redo för en ny härlig vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0