Heinz.

Jag har ätit pasta och ketchup i några dagar nu.
Och när Heinz ketchup kommer från glasflaska
så kommer det alltid mycket när det väl kommer ut ur flaskan.
Och det är bara så det ska vara.
Annars är det liksom inte rätt.
Har alltid varit så och man är liksom förberedd på ett annat sätt.
Men nu har jag den nya flaskan...top down.
Och då tänker man ju att när den står åt det hållet
som man vill ha ut innejhållet i från
så borde det inte vara så himlans svårt...
och det är det ju inte heller...
bara att trycka lite hårdare...
Men då kommer det "ploff"
alldeles för mycket på en och samma gång.

Suck...
Jag vet att det är I-lands problem
men samtidigt sjukt irriterande när man får för mycket...
blir ju oätbart då...
Nej jag ska uppfinna en sjukt smart förpackning som ger rätt mängd...
eller ja de kan ju vara svårt när alla föredrar olika
men åtminstone så att man inte får för mycket åt gången.

Next mission.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0