Flintastek och blandat...

Efter resan till Falun med underklädesshopping
så stannade vi i Sågmyra hemma hos Mia och Fredrik.
Tajm för lite grillning.
Blev enkelt med flintastek och potatissallad.
Gött var det och mätt blev jag.
SOm jag skrev i föregående inlägg så är jag just nu gravid.
Men ta mig inte på orden.
Bara råkat äta lite för mycket på en och samma gång.

Sällskapet var perfekt och jag tror att jag var rätt så med.
Har haft en skum känsla i kroppen
att jag inte är medveten om vissa saker som jag gör...
och i dag var den känslan extra stark.
Får hoppas den försvinner efter en natts sömn.

Tack Mia och Fredrik
för att vi fick komma och våldgästa Er så här på kvällningen.
Alltid lika trevligt!!

Ja just det.
Pratat med Johan i dag
och vi ska försöka träffas i Götet snart och ta en tur på Liseberg.
Skulle vara sköjj.
Lövv karuseller, och då framförallt Balder.

Nu sova och drömma söta drömmar om kärleken.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0