Beställa schampo eller inte?

Hundarna är rastade och jag är trött.
I dag händer det nog inte alltför mycket.
Huvudet är tungt och det enda jag egentligen vill är att kramas.
Så snälla någon...kom och krama mig.

Har varit och fikat med en del av gänget sedan i går.
Trevligt, trevligt!!
Tog sedan en promenad och slank in på en premiär hos Cafe Allé.
Rättviks glass slår alla andra tillverkare på fingrarna och den är grymt god.
Blev choklad och smörkrokant.
MUMS!!!!!!!!!
Mera, mera, mera....

Sitter o kikar på lite hårprodukter på nätet.
Sinar på alla håll oc kanter.
Kommer att bli storshopping nu.
Eller inte....kom på att jag har frisörbesök om en vecka drygt
och då  kan det ju vara bra att veta om jag är röd hårig eller brunett.
Som det är nu har jag beslutsångest.
Dock fanns det en brud på Veromoda i Kupolen
som har en fantastisk chokladbrun färg med mycket rött i...
helt underbar...kanske ska bli något sånt?
Men som vanligt så lägger jag väl fram en drös med förslag
och så får Åsa ta det hon tycker låter roligast/bäst.
 I vilket fall som helst så  har jag inte varit besviken hittills.
Litar på henne=)

Ähhh.orkar inte tänka mer...nu blir det soffan återigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0