Alice 20 år

Tjolahopp=)!
Hur mår ni i dag?
Solen skiner, jag har haft sovmorgon....
ska snart äta frukost och sedan gå på en promenad.
Blir nog att ligga på gräset/balkongen i dag och jäsa.
Kan behöva det inför veckan som kommer.
Blir en tuff vecka men förhoppningsvis sjukt rolig.

I dag fyller min älskade prinsessa 20 år=)
Alabama Barc/ Alice firar i dag sin födelsedag.
Sitter och tänker tillbaka på dagen då jag hämtade henne tillsammans med mor och far.
Känns som i går...
men det var 17 år sedan.
Helt sjukt vad tiden går.
Och jag hoppas att hon finns i livet för all framtid
med all den glädje som hon skänker till mig,
min mamma och kära systerdotter Sofie.
Vad skulle vi göra utan henne?

Älskade skruttan...ha en bra födelsedag...
förhoppningsvis så får du en skön ridtur med älskade Sofie på ryggen,...
Puss puss






Kommentarer
Postat av: sofie

våran underbara prinsessa:D tänk va livet skulle vart tråkit utan henne.:D hon fick massa bröd och en mysig ridtur och en super duuper lång borststund i morse:D jag pussade henne från dej också:D

2009-05-03 @ 20:28:25
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0