39,5.

Jag har feber.
Hatar att vara sjuk.
Men det är inte så ofta som det händer
och någon gång lär det väl vara min tur.

Hög feber, halsont, hosta, ont i hela kroppen...
hoppas bara att detta är toppen och att de nu bara kan bli bättre.
Thomas var här för en liten stund sedan och rastade Grynet ute i ovädret.
Jag har bara tagit mig från sängen till soffan
och sedan in till köket där jag nu blivit sittande.
Vinden viner ute och regnet öser ner...
så jag behöver ju inte direkt ha dåligt samvete
för att jag inte är ute och gottar mig i solen.

Nu ska jag försöka laga till något ätbart och sedan krypa upp o soffan igen.

Hoppas att Ni mina kära mår bättre...
Pöss



 


Kommentarer
Postat av: Nina

(sjunger)...tulle lille, tulle lu, skrämmer vi det onda bu...hoppas att du blir frisk snart...krya-på-dig-kramar-från Ludde-och -mig =)

2009-05-07 @ 23:05:13
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0