Djurkliniken.

Sitter här i min ensamhet.
Trött och ska snart krypa i säng.

Funderar och grubblar.
Ska nog ge mig själv en dansk skalle i natt så jag kan sova i lugn o ro.

I dag har jag varit i stallet och mockat skit.
Alldeles underbart.
När det var klart så lockade jag in Lurven från hagen
med hjälp av en påse och lite havre.
Vad gör inte en häst för lite mat;-)

Lastningen gick ok och vi gav oss av till Rättvik.
Han blev drogad och Nino kom för att göra munhåleundersökningen.
Och tänderna samt bettet såg mycket fint ut men de raspades lite.

Kändes som att jag inte gjorde så himlans mycket i stallet i dag.
Men i morgon ska vi köra två vändor.
Så det blir lite mer då.
Och jag hoppas solen skiner som i dag...lovely!!!

När jag och Grynet gått vår promenad
så satte jag mig på balkongen och odla på mina fräknar...
men blev så trött att jag somnade.
Riktigt gott tills solen började försvinna och skuggan tog över...

Alla dessa sabla tankar gör mig helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0