Utmaning...på U...

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera (ctrl+c) detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar
(men du får skriva ditt eget namn på fråga 1)!
Lycka till!

1. Vad heter du? Ulrika
2. Ett ord på fyra bokstäver: Unik
3. Flicknamn: Ulla
4. Pojknamn: Urban
5. Yrke: Undersköterska
6. Färg: Ultraviolett
7. Klädesplagg: Undies
8. Mat: Ugnspannkaka
9. Sak i badrummet: Underlagskräm
10. Plats/stad: Uppsala
11. En orsak att vara sen: Upptagen!
12. Något man skriker: Usch!!!
13. Film: Urban legends
14. Något man dricker: U-båt
15. Band: U2
16. Djur: Undulat
17. Gatunamn: Ulrikagatan
18. Bil: Ulrikas bil;-)
19. Sång: U don´t have to call, Usher

Jag utmanar Nina, Linda...och Emma.

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj...hm jag antar utmaningen men måste fundera lite innan jag lägger upp den på min blogg...inte så lätt det där med att komma på saker på N som dessutom måste vara riktiga...

Hoppas att allt är bra med dig och lilla Grynet...själv har jag varit yr i två dagar nu...var lika förra helgen och lite i veckan...tror att jag kan ha lite lågt blodtryck...får se om det blir bättre annars får man väl rådgöra med farbror doktorn ...igen...känns som att jag har en väldans tät kontakt med dem just nu...Ludde mår fint...lite trött efter att husse tog honom på en timmes lång promenad idag...

Kramar från oss...

2009-03-16 @ 23:14:23
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0