Rubrik:?

Jag har börjar så smått...
Att plocka, laga mat, dammsuga...
tar rum för rum i dag få se hur långt jag orkar...

Start i vardagsrummet där jag rivit ut all soffklädsel för tvättning.
Kommer bli så fräscht när det är klart.
Ska även köra alla stallkläderna
så jag kommer se ren och snygg ut när vi åker bort i morgon.

Körde tösen i dag och hon var seg...
sög inte tag i bettet mer än på hemvägen ner för berget
så vi jobbade dem i uppförsbacke i dag.
Och som vanligt tappade den jag körde en sko.
Tack och lov var det dags för skoning
men förra veckan tappade jag en varje dag
men alla kom åter så det blev inte alltför dyrt för Peo.
Mest sömmen och arbetet.

Nehepp, nu ska jag försöka städa vidare
sen blir det lite undersökning angående Lurven.
Måste komma på vad det är för tok med pojken.
Ha de så gott så länge!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0