Tillbaka med besked...

Sitter vid mitt köksbord.
Oinspirerad till tusen.
Känner mig down.
Men det ger sig antagligen...

VI har tagit en skön långpromenad...
var ju tvungen o fira att jag gått ner ett kilo sedan den 26 februari...
känns bra kan jag lova er och jag hoppas vi kan fortsätta på minussidan nu...
vill ner ner ner...mer mer mer...

Jag vet att mina ätstörningar är tillbaka med besked
men jag har ingen kraft eller ork att fajtas tillbaka.
Ska ta det med Göran på tisdag.
Hur ska jag göra?
Vill inte låta hjärnan besegra mig än en gång men det känns hopplöst.
Ätsrörningar är en galen sjukdom som äter upp en inifrån...
I dag har jag ätit några få Djungelvrål till frukost.
I går kväll så kräktes jag för första gången på länge.
Men det var inte så mycket med vilje....bara blev så...
Kommer inte att göra det igen
men däremot har min bestraffning med att inte äta återkommit.
Jag har bara en tanke och det är att bli smal igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0