Sunday morning.

Det snöar ute.
Jag som hoppades på sol i dag.
Men det kanske gynnar Arenan att det är "dåligt" väder
för då går nog fler på hockeyn.
Få se hur det går i dag.
Leksand mot Växsjö.
För Leksand är det typ vinna eller försvinna.
Vet ännu inte om jag kommer få se denna matchen eller inte.
Peo skulle ringa mig men ville att jag skulle få sovmorgon.
Och det är ju väldigt snällt av honom.

Dessvärre blev det ingen sovmorgon
för jag har drömt mardrömmar om otrohet,
själviska personer, ensamhet....
och allt annat som man är rädd för att råka ut för i livet.
Men vaken är jag
även om mina påsar under ögonen inte är och leka med.
Kanske vore bäst och stanna hemma trots allt.

Ska alldeles strax gå ut på en långpromenad med Grynet.
Än så länge ligger hon i fåtöljen och snarkar.
Tror löpet tar ganska hårt på hennes krafter
för jag känner knappt igen min lilla hund.
Och att hon inte får följa med när jag ev. går på hockey
tror jag inte hon sörjer får då får hon stereon alldeles för sig själv;-)

Läste ut en bok i går som jag kommer att recensera senare i dag.

Men annars har jag inget nonsens och skriva om
 så ha en underbar söndag!!!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0