Snabbvisit till solen...

Jag som är ljushyad förespråkar inte solning i solarier regelbundet.
Men kan lägga mig där lite då och då...
Som precis för en liten stund sedan.
Och nu kanske man tror att mitt huvudsakliga syfte är att bli brun...
men där har ni felfelfelfelfelfel!!!!

Mitt mål är att få fräknar.
För jag har mer eller mindre accepterat att jag är otroligt ljus i huden.
Det kan jag leva med men jag vill ha mina fräknar som kommer av lite solsken.
i dag kände jag att den naturliga solen inte räckte till
inför plåtningen på fredag så därför blev det ett besök i dag.
Förhoppningsvis kommer jag att se hälsosam ut på fotograferingen.
Det är mitt mål.
Hoppas jag når dit...
det är ju bara hela Sverige som har tillgång till tidningen...
lite ångest faktiskt...
men nu är det ingen ätervändo:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va ska du göra för något spännande? :) Du är iaf inte genomskinlig som jag hihi!



kram madde

2009-03-26 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0