Pancakes...

Japp...nu blir det pannkakor med hallonsylt.
Teven och sedan en promenad...

I dag känner jag ett sug efter att träna.
Skulle vilja springa så i morgon innan jag ska till Göran
ska jag jogga en sväng.
Vet inte om jag kommer klara så lång vända
men allt är bättre än inget.
Fick mig nämligen en smäll på käften i dag när jag insåg att min väns lillasyster ska söka till Polishögskolan på söndag...och det är ju också vad jag vill. Men vet inte om jag någonsin kommer klara av det pga min fysik. Men nu har jag fått en riktig morot att sukta efter...kanske kan söka till hösten?

Ska kolla lite hur det ser ut på deras antagningskrav få se om jag kan platsa....

I´ll be back!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0