Måndag kväll...

I måndags kväll hände något.
Jag kommer inte att skriva ingående vad det är.
Men det är något som gör ont i min kropp.
Jag fick det dokumenterat i går av min vän Lasse.

Vill bara få det ut ur mitt liv men jag är ju oförglömlig så varför skulle jag slippa.
Har även pratat med en beteendevetare
som misstänkte att jag var den som behövde kontrolleras 
vilket gör att den nuvarande familjen inte behöver kontrolleras.
 Så kanske de klarar sig om denna "vetaren" har rätt.
Men jag vill inte behöva leva som jag gör nu.
I ständig skräck och oro.

Jag vill kunna gå ut ensam på kvällen och känna mig trygg.
Låt mig få leva mitt liv.
Jag är värd det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det tycker jag oxå att du är, värd det alltså!

Å om det är det som jag tror att de är så hoppas jag att det går å sätta dit honom snart, bakom lås å bom helst!!

2009-03-20 @ 15:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0