Man ska vara smal...

Det är helt konstaterat nu.
Man ska vara smal och inte kvinnlig.
Varför var jag tvungen att födas med höfter?
Och rumpa...

Nu vill jag lägga ner denna dagen som börjat så sablans bra.
Skit också...
Jag har inte tänkt så mycket på min vikt de senaste dagarna utan det har känts helt ok.
Men i dag insåg jag att trots T´s gulliga komplimanger
om min kropp så hjälper ju inte det mig.
För han vill ha den så som den är men vi är ju inte tillsammans längre.
Jag måste ju finna någon ny...

Varför kan ingen bara säga sanningen till mig att jag behöver gå ner i vikt...
Att jag är ett fetto som borde sluta äta...

Nej...nu lägger jag mig i sängen
o hoppas denna dagen tar slut snabbare än snabbast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0