Klapp på axeln...

Jag har fixat.
Känner mig nöjd med resultatet.
En klapp på axeln är jag trots allt värd.
Nu är det bara dammsugning kvar...men tror jag spar det tills i morgon...
Ska ju ha något att göra då med...
Nu är det dags att åka hem till Anna och kolla på hockey.
Västerås-Leksand.
Få se hur det går i dag.
Vore kul om de kunde vinna en match åtminstone.

Vi ska käka grillchips och morötter samt dippa.
Yummie!!!
Dagens middag är räddad;-)

Har fikat på Siljan i dag med Anna o Emma.
Riktigt roligt att få se Emma som jobbat flera nätter i rad.
Har saknat henne.
Så en liten uppdatering om livet var inte helt fel.

Och innan fikan så var jag hos Göran....
och det var jobbigt som tusan.
Men det tar jag i ett separat inlägg...

Ha en trevlig tisdags kväll, kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har oxå varit duktig idag och städat på jobbet...och det behövdes verkligen...

Jag kom på att jag har ju glömt bort utmaningen som jag fick av dig tidigare...jag ska ta itu med den så fort jag är lite piggare...åkte på en jätteförkylning i natt...och städningen tog all musten ur mig idag...så nu ska jag sätta i mig i soffan och dricka lite te och försöka bli lite bättre...hej svejs så länge... :o)

2009-03-25 @ 16:10:03
Postat av: Nina

Jag har oxå varit duktig idag och städat på jobbet...och det behövdes verkligen...

Jag kom på att jag har ju glömt bort utmaningen som jag fick av dig tidigare...jag ska ta itu med den så fort jag är lite piggare...åkte på en jätteförkylning i natt...och städningen tog all musten ur mig idag...så nu ska jag sätta i mig i soffan och dricka lite te och försöka bli lite bättre...hej svejs så länge... :o)



Ps...det blev nått fel när jag skicka kommentaren nyss...vet inte om du fick det eller ej men provar igen...

2009-03-25 @ 16:13:23
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0