Hockey...

Nyss hemkommen från hockeyn...
J20 mötte Linköping i slutspel.
Första matchen i dag.
Martin gjorde två snygga mål men tyvärr vann Linköping,
 7 minuter in i sudden.

Kändes surt men de var tuffa och på slutet spelade de mest på chansning.
Och den gick ju hem för deras del.
Men Leksand tar de när de möter dem borta.
Jag tror på dem;-)

Det absolut trevligaste var att få träffa min supergulliga vän Anna i från Avesta.
Eller ja, ursprungligen från Hedemora
och en av mina få vänner som jag bevarat från gymnasietiden.
Fick mitt armband av henne som hon gjort till mig
så nu har ingen i hela världen likadant:-)
Jag har bara betalningen kvar då jag glömt mina stoleros.

Glad att hon hörde av sig att hon skulle komma upp...
man får ta varje chans som kommer till att träffas.
Tack för att du finns gumman.
Du kommer alltid att finnas i mitt liv:-)

Nu blir det sängen...
Puss o kram



Kommentarer
Postat av: Anna

Det var kul att träffa dig med gumman.. Jag kommer upp redan imon å hälsar på igen.. ;-)

Lyckos dig som hade biljetter till matchen ikväll, men tur för mig att den iaf visas på tv.. å så har jag martins match på datorn, fullt upp! =)

2009-03-13 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0