Hjälp....åldersränder på halsen...

Nu har jag läst runt på bloggar.
Promenerat med Grynet.
Lagat mat och ätit varm mat.
Snart druckit en halv liter vatten.

Ska lägga mig på soffan en sväng men sedan in i duschen.
Har möte med Göran i dag.
Antar att det kommer handla om mitt ätande.
Jag är så sabla trött på¨vågen så det finns inte.
Bävar inför sommaren och mer lättklätt.
Nu kan jag gömma mig i stora koftor och vinterjacka.
Ingen behöver se min hängiga, breda röv eller min pluffsiga mage.
Inte ens ansiktet vill jag visa men ska göra en mask i kväll som ger fukt för nu ser jag gammal ut och till min förskräckelse så såg jag ränder på min hals i morse. OCh det var inte lort utan åldersränder. Dvs. att jag håller på att bli gammal...så nu ska det fuktas hej vilt här så de kanske minskas lite annars blir det en antirynkkräm när lönen kommer.

Mina vänner ser så unga o fräscha ut och jag skulle vilja dela det tillsammans med dem.
Inte se ut som 30 när jag egentligen är 5 år yngre.

Frisk luft.
Vatten.
Fukt.
Motion.
Frukt o grönt.
 Låter inte det som bra grejer för att bli 5 år yngre:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0