Håll truten...

I bland är jag bra glappkäftad och tänker mig inte för vad jag säger.
Oftast är det skämt som jag drar men glömmer att vissa människor kan ta illa upp.
Som i går...
varför höll jag inte bara truten?
Jag menade defintivt inget med det hela
men ändock så är jag rädd att bli ogillad av den personen
för att jag skämtade om dennes pojk.
Vet inte ens om personen i fråga hörde något men ändå...tänk om...

I livet finns många tänk om.
Måste man grubbla på dem alla
eller räcker det att man lär sig en läxa och sen kan lägga dem åt sidan.
Känner att det suger ur energi från min kropp att  fundera så mycket.
Förlåt, jag menade verkligen inget och det finns inget intresse från min sida...
hoppas du förstod det...

Nu har jag lärt mig att knipa...
Och enbart yttra mig i närheten av de som står mig närmst.

Jag kan inte vara omtyckt av alla....men jag vill vara det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0