Egokick...

Nyss hemkommen från plåtningen.
Vi höll till nere i källaren på Clas...längst ner o längst in;-)
Det gick superbra.

Lasse trodde att detta skulle kunna vara starten till min nya karriär.
Jag gjorde mig bra på bild.
Det är alltid väldigt roligt att få höra.
Men karriär...njae, jag vet inte.
Dock har jag lovat Lasse att han får ringa om han behöver en modell någon gång.
Trodde allvarligt att han drev med mig men han var fullt allvarlig.
Lite coolt är det faktiskt.

Jag har fått med mig lite bilder hem.



Hyfsat nöjd är jag men fotografen var salig...jaja, en egokick utan dess like var det.
Har lust att göra en glammig fotografering snart...
hoppas det dyker upp mågot sådant jobb:-)

Nu ska jag dra i väg på hockey...
Kram på Er!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman du ät jätte vacker!!!!!!

2009-03-27 @ 22:02:00
Postat av: Anna

Jag förstår att han var salig, du är ju jätte fin å vacker. Å så har du ju sån tur att det fastnar på bild oxå.. Kramar

2009-03-29 @ 17:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0