Claes Ohlson cup.

I går var jag med Emma på Claes Ohlson cup i LRF hallen.
Det var trevligt och vi såg alla fyra matcerna.
Det gick bra för Goods killer bees ända tills in finalen
då de förlorade mot butiksplock med 3-10.

Men de hade roligt i allafall.
Och det är ju huvudsaken...

Och jag älskar att umgås med Emma.
Hon är så underbar mitt hjärta.

Min vän Anna kom även hon förbi då med sin kille Martin.
De hade varit o shoppat i Insjön och kom sedan för att hälsa på mig.
Vi tittade på finalen och åkte sedan till affär´n för att inhandla kvällens föda...

Var hemma hos Emma tillsammans med Jessika och kikade på Melodifestivalen.
La voix vann med Marlena Erhnman.
Malin och Anna kom förbi efter arbetet...
lika underbar som alltid.

Kan inte vara lyckligare än nu
med tanke på vilka underbar vänner jag har i mitt liv.
Jag älskar Er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0