Besök...

I går på dagen efter att min mor åkt hem till katterna
så kom min syster och ena syskonbarnet Linda på besök.
De har inte sett min nya lägenhet och tyckte att det var jättefin.
Precis som jag själv tycker.

Jag bjöd på Lasagnette och Linda käka Margerita från Napoli.
Var trevligt med besök av familjen
och jag hoppas att det inte går så långt tills nästa gång jag får se dem.

VI uppdaterade varandra om livet och vad som händer till höger och vänster.
Linda ska tävla med Birk den 21 mars tror jag det var
och helgen därefter så var det träning...
något av det skulle jag vilja se...
men bensinen styr...
alltså om jag har råd att tanka i bilen...

Men i vilket fall som helst
så måste jag försöka ta mig ner till Hedemora och hälsa på alla snart.
Saknar trots allt den lilla hålan mellan varven.

Men tack för att Ni kom och hälsade på i mitt krypin i går...
Jag älskar Er!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0