Yesman.

Vaken.
Sovit gott nästan hela natten.
Trängandes med en hel hög med hundar.
Vaknade av att jag hade Grynet liggandes under mitt huvud.
Dvs. att hon agerade min huvudkudde.
Inte det bekvämaste så jag var tvungen försöka mota bort henne
vilket inte var det lättaste när man har en envis liten terrier;-)
Men efter en lite maktkamp
så vann i af jag och fick återta min riktiga huvudkudde.

Var upp och matade samt släppte ut vovvarna
sedan gick vi faktiskt upp och lade oss igen.
Vi var alla lika trötta.

Såg en film i går.
Yesman.
Jim Carrey.
Rätt skön film.
Och nu ska jag kika på Changeling.
Hoppas den är så bra som alla säger.
Nog ingen idé att sminka sig innan för då försvinner det antagligen.

Hoppas ni får en bra dag trots regnet som öser ner....
lite deprimerande men men...
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0