Premielopp för Chief Delorme.

Home again.
Har varit på Romme och kollat in Premieloppen samt B- loppen.
Lille skrutten hade mycket att kika på i värmningen
men fick stängt på sig när det var dags för hans lopp och då gick det genast mycket bättre.
Gick i mål på 29,7 och det får man säga är godkänd...
under 30 strecket åtminstone.

Blev lottad till dopningskontroll idag också så det var mycket nytt för skrutten
men han klarade av det efter många om och men.
Tycker att han var jätteduktig då det var första gången han var ute.
Mycket hästar runt i rörelse och nya saker att uppleva men han behöll lugnet bra. Chief Delorme har i dag gjort sin premiär på banan och jag är stolt över pojken. Nu ska vi hem och nöta lite till...få se vad som sker härnäst.

Har varit förbi på Heden och tagit in de resterande kusarna
och gett dem mat och nu sitter jag här.
Hundarna äter och jag ska in i duschen.
Ser ut som en lortgris...
och så måste jag väl försöka komma i säng i vettig tid.

Är lite less på mina såkallade vänner som försvinner med jämna mellanrum,
 är det så att jag är bara är bra när det passar dem? Eller har jag bara en dag där det känns fel?
Skitsamma, vi tar hand om det i morgon...

Sov gott, kramar


Kommentarer
Postat av: mia

du passar mig alltid även om tiden alltid inte verkar räcka till ju.. :P kramar

2009-06-24 @ 19:42:11
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0