Trevligt familjebesök.

Hej hej!
I dag har jag inte varit närvarande då en del av min familj varit på besök.
Då jag fyller år på måndag så firar de mig i dag och jag fick paket.
Me likey!!
Älskar att få paket, kommer aldrig att bli för gammal för det;-)

När de kom så gjorde vi direkt min favvo tårta sedan 15år tillbaka.
Sedan fick den stå och vila till sig i kylen.

Fick med oss Thomas och käkade på Bygatan.
Blev fläskfilé och pommes för min del.
Åt så byxorna stramar nu...
blir pösig tröja i dag.
Om det nu blir någon utgång.
Vi får se.
Verkar lite osäkert.

I af så efter middagen så åkte vi hem till mig och käkade tårta.
De vuxna drack kaffe och vi andra intog endast sötsaker.

Nu har mamsen o papsen åkt hem till Hedemora.
Och vi har beslutsångest.
Ut eller inte ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0