Sunday all day long...

Söndag hela dagen lång.
Tjohoooo...
Jag är ok pigg i dag.
Drömt mycket konstigt i natt men inget obehagligt mest osammanhängande.
Håller just nu på med en tårta men vet inte om jag ska avsluta den eller inte.
Det är nämligen så att lilla skrutt Svea
har trillat ner från sängen och slagit i huvudet.
Så just nu väntas det på ett samtal från sjukvårdsupplysningen
om det krävs ett sjukhusbesök eller inte.
Tråkigt om de inte kommer
men den absoluta huvudsaken är att gumman är frisk och mår bra.
Håller just nu tummarna!!

Hundarna ligger inne fast solen skiner utomhus.
Dom är ju väldigt roliga dom.
Men om jag knatar ut så hoppas jag att de hänger på.
Måste ju nyttja solen när den hälsar på.

Hoppas att alla haft en trevlig midsommar.
I morgon är det åter vardag för min del åtminstone.
Ska bli skönt att jobba lite trots det kravvel jag är...
Nu intas trappen i klänning...
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0