Stockholmsgruppenorder...

Sovit.
Vaknade på soffan av totalt värmeslag.
Solen sken in genom fönstret och en första känsla av panik angrep mig.
Att jag inte nyttjat solen.
Men jag orkade inte.
Om jag kommer hem lika slut i morgon
så ska jag ta en stol och lägga mig ute på gården,
lättklädd i solen.
Då nyttjar jag solens strålar samtidigt som jag vilar.

Hamnat i en konstant trötthet.
En ond cirkel.
I säng på kvällen, upp o jobba, hem o sova, fixa och sedan är det kväller igen.
Snark vad segt det känns.
Vill vara ute och skutta fylld av energi och glädje.
Några bra tips på saker som kan hjälpa?

Jag ska nu dricka en stort glas vatten och försöka inta lite föda.
Har bara ätit rester av tårtan i dag.
Inte det bästa men gott var det...

Har även lagt en order på Stockholmsgruppen.
Beställt lite produkter ur Caroline Winbergs sortiment.
Hoppas att de ska passa till min känsliga hud.
Med den prisklassen så skulle det vara underbart om de fungerade....
väntar med spänning på att produkterna ska komma hem.

Sedan ska jag göra ett lite kom i håg schema,
ett sådant jag hade när jag precis gått in i väggen.
Så att saker blir gjorda och att jag inte sover bort dagarna.
Det ska inte vara fullspäckat med todo´s
men en liten påminnelse och en jämn fördelning av aktiviteter.
Tror det är klokt av mig så jag kommer igång igen.

Återkommer när det är klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0