Slappning på gång...

Hola!
Vet inte hur man gör ett upp och nervänt utropstecken
som det ska vara framför H:et men skitisamma.
Min spanska spricker på så många andra ställen att det  inte gör någe.

Har arbetat klart för i dag.
Mockat bajs och kört både Lurven och 4-åringen.
Gick riktigt bra och jag "plågade" dem uppför berget
så att de fick arbeta ordentligt med hela kroppen.
Tyckte att de var duktiga båda två
och nu antar jag att Peo har skickat ut dem i hagen
så att de får gå och strosa i solen och äta gräs.
Mums!

Själv ska jag lägga mig i en stol ute och slappa.
Kanske läsa en bok men mest bara ta det lugnt i solen.
Bikinin e på och jag hoppas på att få en liten gnutta färg i af.
Resten får jag väl hjälpa på traven med gradvis bus body lotion.
Återkommer senare
när jag känner att det är dags att krypa upp i soffan och softa för kvällen.

Hoppas ni får/har en fin dag!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0