Skitbredband....men solen skiner i af:-)

Återigen...jag lever.
Men mitt bredband har lagt ner och jag som ska börja plugga i dag.
Sitter jsut nu på bibblan och betalar räkningar.
Denna månade kommer jag inte överleva.
Har 300 kronor över.
Det är inte mänskligt.
Men på något sätt ska det väl gå.

I af så har jag arbetat i dag efter en alldeles underbar helg.
Kunde inte haft det bättre.
Sol, bad och trevligt umgänge.
I like a lot.

Nu ska jag i väg på samtal hos Peter.
Det är dags igen.

Sedan ska jag i väg på trav i Rättvik.
Och efter det ska jag försöka hitta någon möjlighet att hinna börja plugga
och få ett fungerande bredband.
Men det löser sig väl som alltid.

Hoppas ni har det gott i denna underbara sommarvärme.
Puss på er, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0