Regn-vad göra?

Gaaaaaahhhhhhhhhhhh!
Jag blir galen.
Regnet bara öser ner och jag känner hur jag deppar ihop.
Nu vill jag mest bara bädda ner mig
och inte åteuppstå förräns jag vet inte när...
Kan ingen komma och göra mig glad?
Behöver det...sällskap och att få prata lite.

Men nu ska jag hoppa in i duschen,
efter det blir det att deppa i word ¨
där ingen får läsa om mina innersta känslor som just nu är i gungning.
Vet att det är tillfälligt men man måste få ha svackor
och de som inte klarar av att man har det har inte så mycket att göra i mitt liv.
Jag vill ha riktiga människor runt mig som vill vara med mig för den jag är.

Vad gör ni en dag som denna när regnet öser ner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0