Off till Hudiksvall.

Hemma en snabbis.
Ska svida om och mata hunden.
Sedan åter till stallet.
Start i Hudik i kväll så vi har en liten bilresa framför oss.
Private Victory som ska ut i lopp 4.
Håller återigen tummarna.
Men han har känts riktigt fin
och är betrodd av spelarna som att springa in på en andra placering.
Fast jag tror att han vinner.
Skulle va riktigt gött.

Men nu blir det raggsockor och polotröja.
Kallt som tusan ute så det är bara att bylta på sig så mycket det bara går.

Sköt om er, kramar

Kommentarer
Postat av: Nina

Mä...hade jag vetat det tidigare så hade jag definitivt åkt dit...jag bor ju i Hudik...fy farao va kul det hade varit å fått träffas in 'real life' ...så hade du fått träffa Ludde me...va synd...men hojta till nästa gång så kanske vi kan ses... =)

2009-06-10 @ 22:57:28
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0