Klart...

Hello alla söta!
Nu har jag arbetat klart för dagen.
Kört kusar och städat höskullarna.
Skönt att ha det klart inför höskörden,
när nu den blir av men förhoppningsvis snart...

Har gått med hundarna
och nu ligger vi alla och är beredda på att falla in i sömn.
Det är sådant väder och jag måste för att orka.
Ska på bio i kväll hade jag tänkt och sedan ska jag
och vovvarna njuta av vår sovmorgon
vi har på självaste midsommarafton.

Trav i kväll i Rättvik för gamlens del.
Dock kan jag inte följa så jag håller tummarna 22:20 när loppet startar...

Sköt om er nu, puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skoj med Bio=) Vilken film blir det då? Baksmällan kanske?? Isåfall kan du kanske skriva en komentar om den så jag vet om jag ska gå o se den på Lördag eller ej...Många Kramar

2009-06-18 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0