Jeanette, Sofie, Linda och Svea...

Har haft besök.
Min kära syster med barn samt lilla Svea kom upp.
Lite svullet ovan ögat på skruttan men hon var pigg och alert i af.
Inte sitta still i onödan;-)

Käkade lite mat och tårta.
Nu står magen ut åt olika håll.
Men det får jag motionera bort i morgon.
Nya tag på den biten.

Fick paket också.
En ny navelpiercing i form av ett hjärta i blått med hänge.
Riktigt nöjd och ska koka den i kväll och sätta in.
Kommer bli riktigt bra tror jag...

Jag och Henrik tog med oss hundarna ut till Oxmyra
och gick en snoa så nu sover allihopa.
Tror att värmen slog ut dem allihopa
samt att hålla koll på Svea när hon kröp/gick runt.

Ska in till bygda sen och fika lite med Henrik och familj.
Lugnt och skönt och sedan hem till sängen.
Tidig kväll då det är en tidig morgon på agendan i morgon, måndag.

Vad gör ni en solig dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag med god mat och tårta! Längtar redan efter nästa träff!!!/Jeanette

2009-06-21 @ 19:22:28
Postat av: sofie

du är kung på att laga mat:Dhopppas vi ses snart igen:) kramar

2009-06-22 @ 08:47:04
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0