ja och nej....suck...

Vi åkte till Borlänge jag och Thomas.
Skulle införskaffa en mörkläggningsgardin.
Skitbra, fick tag på en inne på Jysk.
BIllig.
Ännu bättre.
Men när vi kommer hem inser vi att det är för stort fönster.
Eller ja alltså vi hade måtten innan
men det var för lite utrymme att fästa den i så nu måste jag köpa en större.
*djup suck*
Så om någon sötis ska till IKEA någon dag
så får ni vänligen köpa med er en rullgardin hem.
En Tupplur i storleken 160.
Då skulle jag få sova en hel natt.
Guld värt.

I bland kan det bli tokigt.
Men trevligt har jag i af haft.
Vad skulle jag göra utan min bästa vän?

Blev en snabbis in i Kupolen också så nu är jag färdig med Sveas paket.
En supersöt hatt från hennes.
Och ja jag vet att det är ett bra tag sedan hon fyllde år
men det har inte funnits pengar.
Bättre sent än aldrig;-)

Max originalburgare och därefter hemfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0