I´m alive...

Nu har jag tait mig upp levande.
Eller vi låtsas som det i af.
Har varit upp tidigare i dag för att mata och rasta vovvar.
Nu har jag dock gått upp för dagen få se om jag överlever.
Helt överkörd med lättare migrän, lite feber och dunderförkylning.
Yippie!!!

Vill bara säga en sak till en person...
att om du läser detta och var ute på noret i går(som alla andra)
så kan du ju åtminstone säga hej även om du hatar mig nuförtiden.
DU är trots allt en vuxen människa.
Grynet blev otroligt ledsen när du inte kom fram till henne...
hon har inte gjort dig något....

Nehepp, dags att försöka inta någon form av föda
men jag tror att vi skulle satsa på glass till frulle.
Kanske det går ner.

Sköt om er denna underbar dag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0