Födelsedagsfika.

Nu är jag hemma.
Åkte hem till glädjen på lite födelsedagsfika.
23 år fyllda i tisdags.
Riktigt trevligt även om jag var sjukt nervös innan.
Dock var alla så himla goa och glada
vilket gjorde att klumpen i magen löstes upp.
Jag gjorde ju faktiskt något som jag ville göra
men inte riktigt vågade så jag är inte en riktig fegis alltid.
Mycket har jag Kicki och tacka för som pushade mig att åka.
Tack tjejen!

Men nu sitte jag uppkurad i soffan
och lyssnar på regnet som öser ner utanför rutan.
Riktigt mysigt och jag behöver detta lugnet.
Kanske dags att leta ett hus som jag kan hyra?

Men nu blir det lite teve och sedan krypa till kojs,
ska ju faktiskt upp o jobba i morgon.
Sov gott alla sötisar, puss o kram

Kommentarer
Postat av: madde

Åå min moster letar ju ny hyresgäst till sin stuga då det inte funkar riktigt med dom som bor där nu...det hade vart perfa för dig men kanske lite dyrt då jag tror hyran är på närmare 5000..men då ingår allt!



Du kan ju höra av dig om du är intreserad?



kram madde

2009-06-15 @ 18:04:03
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0