Fashion against aids.

Tröstshoppade lite när jag och Thomas var inne på Kupolen också.
Men det var inte vilken tröstshopping som helst.
Utan ett linne från Matthew Williams kollektion.
Påfågelsmönster över hela linnet,
så snyggt tillsammans med klackar och eventuellt svarta slimmade byxor...
Åhhh, vill ha fest i dag så jag kan ha det på mig;-)

Men hade lite otur i min shopping...
det jag var på jakt efter var tvärslut.
Men kollade på nätet nu när jag kom hem...
och där fanns det så jag har klickat hem två t-shirtar från Fashion against aids.
Robyns design samt Tokio hotels design i tjejmodellen.
Så läckra.
Ser framemot att de dimper ner i lådan nästa vecka.
*längtar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0