Dirty talk.

Hemma en snabbsväng och proppar i mig smärtstillande.
Har suttit på bygatan med kicki och pojkarna.
(Pojkarna=Thomas och Trond)
Och nej, bara för att vi umgås med killar så ligger vi inte med dem.
Så behöver ni inte sprida sådana rykten
om det nu skulle vara någon som har för lite liv...

Riktigt nice är det i af.
Nu ska vi mötas på baren.
Blir nog lite mer skitsnack och sedan sängen.
Trött trots min långa powernap jag tog i dag.

Och min telefon lever återigen och jag kan pinkoden just nu.
Tills nästa gång telefonen dör så har jag väl glömt den igen.
Suck.
Minnet är bra men kort.

So long, bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för en supermysig kväll tjejen! <3

2009-06-06 @ 00:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0