Blahablaha...

Hello.
Vilket väder.
Det öste verkligen ner i morse på väg till jobbet.
Inge kul.
Men bra för höet.
Tänka positivt.

Ska till Insjön i dag och lämna tillbaka en sak på Kicks.
En produkt som jag fick prov på och inte är supernöjd med.
För de pengarna ska de vara wow.
Känns bra att jag ringde och frågade om det var ok.

Sedan blir det nog faktiskt storstädning och lugn kväll i soffan.
Den där städningen har jag skjutit på så länge och nu är det riktigt illa.
Jag är fröken hopplös.
Var sak har numera sin plats ser man om man lyfter på dem.
Hemskt att jag kan låta det förfalla så men orken har inte funnits.
Förhoppningsvis så kommer jag falla in i en trans
så att jag tycker att det är roligt att göra det i dag.

Men först lite vila.
Tar enormt mycket på mina krafter att vara i stallet och jobba.
Kroppen tål inte särskilt mycket alls.
Men jag måste ge den lite tid
så ska vi se om den inte orkar mer och mer.

Hoppas ni får en fin dag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0