Arbetat klart trots smärtan...

Arbetat klart för dagen.
Gjort ont som bara den
men jag är en envis jäkel som inte ger mig i första stund.
Hade snabbjobb på rakbanan i dag med tonåringarna.
Gick riktigt bra faktiskt och jag känner mig nöjd.

Nu är det hem och vända som gäller.
Ska nämligen säga hejdå till lilla madame Petra
som bott hos mig och Grynet ett tag nu.
Löpet är slut och det är dags för henne att flytta hem till matte Pillan igen.
Men hon blir inte av med oss så länge då vi snart ska flytta till Alvik
och ta hand om familjen medans Pillan åker till USA.
Ska bli otroligt skönt att få bo ute på landet lite grann.
I lövv it!!

Grynet har även turen att få bli trimmad i dag.
Så tills vi ses igen...ha det så gott!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0