AMS.

I morse hade jag möte med Anki.
Min handledare på Arbetsförmedligen.

Vi pratade om framtiden.
Vad som händer efter sommaren osv.
Fick en liten klump i magen för jag vet att om hästarna inte springer in några pengar så kan inte Peo och Jayne anställa mig vilket jag vet att de vill men att ekonomin just nu inte håller för det. Sabla otur men vi får väl se vad som händer. Vi har ju lite andra förslag om det nu skulle bli så att jag ska byta arbetsplats och det ena förslaget är Systembolaget. Och ja...tanken var skrämmande först men så tänkte jag efter och det är ju något som jag tycker är så himla roligt. Kombinationen mat och dryck. Så om jag inte hamnar på ett för stort bolag så skulle jag gärna gå tillbaka till det som yrke. Har ju regelbundna arbetstider och med lite tur så kan jag ju få en anställning också.
Tänk om jag kunde få vara här i Leksand...vore grymt.
Ja jag ska fundera lite mera på det.

Jag börjar ju läsa på måndag.
Och det känns fortfarande bra då det är ett ämne som jag tycker är roligt.
Och det skadar inte att läsa lite för att hålla hjärnan igång.
Jag siktar fortfarande på djursjukskötare
men ett litet frö har grott i mig där jag känner att en djupare kunskap
 inom mat och dryck inte skulle sitta helt fel det heller...
Nu har jag lite mer att tänka på
men det tycker jag bara är bra,
så länge jag känner att det inte stressar mig
 så ska jag fortsätta fundera på dessa två vägar.

Men först ska jag njuta av sommaren
och läsa min Naturkunskap B och sedan när hösten kommer
 så blir det även Matematik på det.

Kan nog bli bra det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaa hoppas du får jobba granne med mig, så kul det vore ;) kram madde

2009-06-25 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0