Alvik bo.

Holaballo;-)
Jahapp, då kan man kalla sig Alvik bo i drygt två veckor.
Lite skumt men samtidigt så ska det bli riktigt skönt.
Bo landet och rå om sig själv.
Ha dessa goa hundar runtikring sig...

Vi har ganska nyligen kommit ut hit jag och Grynet.
Hon är nog fortfarande i liten chock
då hon träffat hundarna innan
men katterna är hon desto mer intresserad av.
Är väl otroligt spännande detta att få träffa tre snälla katter och undersöka.

I morse kom Pillan och hämtade mig och sedan åkte vi till tåget.
on var ute i god tid men hellre det så man slipper stressa som jag alltid gör.
Alltid i sista minuten, slår aldrig fel.
Men hon kom med tåget och jag tog över hennes Ford.
En otroligt lättkörd bil men det känns som jag har en lastbil
när jag rattar då jag är van vid min lilla pegutt.

Har jobbat en snabbsväng i dag
och sedan hem och packa lite kläder och käk som är bra och ha.
Shoppat lite grann på Hemköp
men sen så måste jag väl stötta den lokala handeln i Siljansnäs också.
Bygden måste ju få leva=)

Och nu sitter jag här i fåtöljen och njuter av lugnet.
Hundarna sover(utom Grynet såklart)
och jag tänkte faktiskt gå ut och städa bilen ren från pollen.

Efter det så blir det nog soffan för min del!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: sofie

men va mys å bo på landet:D

2009-06-12 @ 14:29:58
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0