Slut på energi...

Nu sitter jag här på mitt vardagsrumsgolv och funderar.
Hur kan allt jag göra allt så fel?
Säga saker så fel?
Känner mig tom på energi och har ingen större lust då det äter upp mig inombords.
Min ekonomi som varit dålig seda njag började vara sjukskriven har från  och med i dag blivit ännu sämre.
Och detta pga att jag har varit borta från arbete i ett helt år.
Ganska sjukt när jag tänker tillbaka på vad som hänt det senaste året, hur jag mått och vad jag upplevt.
Det har varit ett år som gått upp och ner både på det psykiska som det fysiska planet, jag kan inte riktigt summera allt mer än att jag vet att jag är på god väg att bli bättre men samtidigt långt i från bra. På något sätt i allt detta så är jag glad att jag fått denna chansen att lugnt ta mig tillbaka till arbetslivet och inte känna en för stor press. Dock börjar lite panik börja att återkomma då jag har som mål att i augusti vara tillbaka på heltid med 50% studier och 50% arbete. Vi får se om det går. Kan inte mer än försöka och backa om det inte går bra.

Men hur ska jag göra med denna energitömningen som skett de senaste dagarna.
Jag vill leva men kan inte riktigt göra det till fullo, det händer så enormt mycket runtikring mig att jag blir helt matt. Både roliga och tråkiga saker sker men jag kan inte riktigt balansera dem och bara ta in det som behövs...jag försöker att sortera men det fungerar liksom inte för jag suger åt mig allt. Vilket gör att det kan bli lite mycket.

Skriver lite mer senare...måste krypa i säng nu...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0