Tjohooooo!

Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Mitt bredband fungerar igen.
Gud så glad jag är=)

Har arbetat i den tryckande hettan i dag.
Är så där åsklikt i luften så det kanske kommer en laddning i eftermiddag.
Tänkte cykla ner på Noret nu och handla lite pasta och knäckebröd.
Så mycket mer klarar inte min ekonomi dessvärre.
Ska även trycka lite jordgubbar och vattenmelon.
Har ju bara 4,2kg i kylskåpet som väntar på att få landa i min mage.
Mums!!
Hade sådan tur att Ove hade fått lite jordgubbar i går på ett jobb
och jag fick en ask....
så jäklans snällt!
Så jag har precis varit ner och hämtat dem och passade på att mysa lite med Morris
som nu fått ta bort den blåa tråden i rumpan sedan operationen.

Grynet ligger däckad i hallen.
Tror det är rätt så jobbigt för henne att vara med inne i stallet och vakta.
I dag har hon tom. gått lös på gården med kopplet släpandes efter när jag matade hästarna och hon gick inte innanför staketet. Kanske har polletten trillat ner men jag håller ett vakande öga på henne. För lita på henne gör jag verkligen inte min lilla taliban.

Så länge som bredbandet fungerar så kommer det att komma tätare inlägg.
Var så säkra men nu är det allt på min todo lista som ska fixas.
Pöss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0