Stress...men kul stress=)

Nu har jag kommit hem i från stallet.
Stress, stress men kan ändå inte låta bli att skriva lite snabbt.
E på väg in i duschen nu för att sedan göra prov.
Därefter ska Grynet till Siljansnäs och trimmas.
Och jag ska införskaffa lite Mora Portello....mums!!
Sedan blir det fest hela helgen;-)

Efter besöket i Siljansnäs så ska vi hem och äta lite...men ingen aning om vad...och sedan ska jag i väg på ett roligt besök för att direkt efter det dra till Borlänge för midnattstravet. Våran lille gubbe ska ju ut i kväll så det ska bli sköjj och eventuellt blir det en ride in och kolla på Lars Kristerz efter att jag slutat arbeta...har ju fria biljetter så det kan ju faktiskt vara lite skoj. Efter det så blir det Max och sedan hem och söva...

En hektiskt men sjukt rolig dag!!
I´ll be back...hoppas ni får en trevlig kväll!!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0