Soffan e skön i dag...

Soffan är skön i dag kan jag lova.
Har inte kommit långt sedan frukosten.
Har packat in den, that´s it.
Förstår inte varför jag är så himla slut.
Vill ha tillbaka min energi.
Känner mig så tråkig mot Lisa.

Tittar på Made på MTV och funderar varför man så gärna vill vara modell
 i dagens läge när idealet är så snedvridet...
men men så länge jag slipper så är jag glad.
Glamo som är de tre tjejernas Made coach
 har det mest överdrivna leende jag någonsin sett...OMG....

I dag händer det inte så mycket mer.
Bia i kväll men annars nada....
VI kan inte komma på något att göra...
Söndag??
Hopplöst...
Men sällskapet är trevligt och det är huvudsaken=)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0