Pluggpaus...

Nu sitter jag här på ovanvåningen och pluggar.
Just nu har jag ett litet avbrott för att rensa hjärnan litegrann.
Kan inte bara plöjja på i all oändlighet för då kommer jag inte ihåg någonting
av det jag läst så jag försöker dela upp det i etapper.
Än så länge verkar det fungera super.
Är det inte så att hjärnan måste få vila lite emellanåt
så att den kan ta åt sig all info?
Eller har jag fel?
Hoppas det fortsätter så.

Utanför fönstet fortsätter regnet att ösa ner.
Ingen höjdare
men jag har åtminstone inomhussysslor så jag ska väl inte klaga.
Det är ju faktiskt lite mysigt med regnet också, tända massor av ljus, lite godis
och ligga på soffan och mysa framför en film
är fantastisk sysselsättning dessa dagar.

Men samtidigt osm jag är trött så har jag ett i-lands problem.
Det är nämligen så att jag inte vågar ta det lugnt
för då kanske jag somnar...
och det vill jag inte...
så helst skulle jag vilja göra något kul som inte håller på för länge...
en som gör att man håller sig vaken lagom länge.
Förslag någon?

Njae...nu har min paus tagit slut...dags att återgå till pluggandet...
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0