Plugg, plugg och mera plugg...

Nu är jag tillbaka.
Eller jag har lånat en dator tillfälligt så jag kan plugga lite grann.
Skönt att slippa åka till bibblan och sitta där en halvtimme i taget...
det är nämligen så länge man får boka en dator åt gången.
Men det går om man vill...

Jag har läst lite nu men det går trögt.
Eller njae...det går framåt men jag vet inte ännu hur mycket som fastnar.
Återstår och se på fredag när delprovet kommer att ske.
Hur jag nu ska hinna med det?
Har ju massor av arbete och trimning på fredag...känner mig redan stressad..
Inte bra men jag ska fixa det, jag har bestämt mig
för att jag ska klara av den dagen och sedan får jag semester.
Kommer bli så lugnt och skönt.

Snart ska jag in till Noret och handla mat
och sedan är klockan dags att hämta Lisa vid bussen.
Efter det blir det väl sängen, arbete i morgon bitti som vanligt.

Oj vad jag bara skriver tråkiga saker.
Inte bra...men det kommer roligare inlägg...bara en liten svacka just nu.

Sköt om er, kramar om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0