Myst med Maja...

Nu ska jag krypa till sängs.
Försöka få åtminstone en timmes sömn
innan det är dags att åka till arbetet igen.

Ska ut på trevligt besök till Sågmyra i morgon och käka lite mat.
Tror det blev tacos...
ser jag framemot oavsett om jag är trött eller pigg!!

Denna eftermiddagen/kvällen har jag och Grynet spenderat hemma hos Maja.
Fick supergod mat i form av pasta med fetaost, cocktailtomater, spenat och soltorkade tomater....satt fint i min redan stora mage. Och som grädde på moset så blev det jordgubbar till dessert=)
Har varit ute på en promenad, pratat om allt mellan himmel och jord och sedan har så klart hundarna stimmat i stort sett konstant så man kan inte annat än att skratta. Henriks rum fick sig en omgång av Grynet då hon smet uppför trappen utan att jag såg det...skitsöt låg hon under sängen och försökte gömma sig med hans t-shirt under huvudet....

Förresten när jag var till Alvik i dag så fick jag paket.
Av Pillan.
Från hennes USA resa.
Fick en cool stooor mugg från San Fransisco, ett snyggt armband och lite kitkat...mums!!
Visar bild sen!!
Tack söta Pillan, du är supergo!!!

Nu ska jag göra ett försök, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0